Bergen Squashklubb har en lang historie siden 1978, og har vært lokalisert på flere steder i Bergen. I 1996 flyttet Bergen Squashklubb fra Laksevåg til Sandsli sportsenter. Der ble Sandsli Squashklubb og Bergen Squashklubb slått sammen i de flotte lokalene på Sandsli sportsenter.

Bergen Squashklubb har siden oppstart i 1978 hatt spillere som har utmerket seg på toppnivå i Norge.

Her er et lite utvalg av merittene:

• Nordisk mester i Squash for Kvinner Senior
  • Norgesmester i Squash for Kvinner Senior
  • Norgesmester i Squash for Menn Senior
  • Norgesmester i Squash for Junior Gutter
  • Norgesmester i Squash for Veteran

Nyeste nasjonale meritter:

• 2022 Junior GU13: 2. plass Nicolai Boldin
  • 2022 Junior GU15: 2. plass Kristian Meling Knoph
  • 2022 Junior GU17: 2. plass: Fabian Foss
  • 2022 Junior GU19: 3. plass: Carl-Kristian Knutsen
  • 2022 Junior GU19: 2. plass: Michael Mastalir
  • 2022 Senior NM Herrer A: 5. plass: Andreas M Knoph

Landslagspillere:

Senior : Andreas M Knoph Junior : Kristian Meling Knoph Junior: Fabian Foss Junior: Carl-Kristian Knutsen Junior: Michael Mastalir Junior: Eirik Andersson

Bergen Squashklubb har arrangert squash turneringer siden oppstarten, og fortsetter å arrangere gode turneringer i Norge. Noen Høydepunkter: -1980 NM i Squash (arrangert på Damsgård) - 1991 junior-VM for kvinner (arrangert på Laksevåg) - 2018 Junior-NM (arrangert på Sandsli) Se mer på våre turneringssider.